حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چون امروز روز مهندسه

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۳۹ ب.ظ

روز مهندس 

چقدر فوق‌العاده واقعا

اینکه تو چهار سال درس بخونی و هم‌ردیف کارگر ساده حساب بشی

اینکه همون چهار سالی هم که می‌خونی هیچی گیرت نمیاد تازه خودت باید بری چیز یاد بگیری

اینکه می‌خوان صنعتی باشن و تولید کنن و صادر کنن و و و ولی همزمان مهندس کوچیک‌ترین ارزشی نداره 

اینکه مهندسی با این وضعش همش به خاطر عشقه ولی همونم کور می‌کنن تا با خیال راحت بذاری بری

فوق‌العاده‌تر از این واقعا 

مبارکه 

 

داشتم فکر می‌کردم که ببین حتی مجیدم دیگه می‌خواد بره. همون مجید. بعد تو می‌خوای بمونی چیکار؟ برای کی؟ برای چی؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی