حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

Drive my car+ حرف و حرف و حرف

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ

رفتم saved massage تلگراممو از اول خوندم 

پر آرزو بود 

پر انگیزه 

آرزوهایی که پرپر شده بودن 

خیالاتی که مرده بودن 

به آیدی آشناها سرک کشیدم 

یه عالمه داماد داشتیم و من خبر نداشتم 

ولی دخترا عروس نشده بودن 

زن امیررضا شبیه فاطمه بود البته از زیر ماسک

تو اون چند روز که خوابگاه بودم دقت نکردم ببینم فاطمه عروس شده یا نه 

اون تاریخ کذایی هم سیو بود 

یعنی اون آهنگ کذایی 

اومدم پینش کنم برای خودم تا جلو چشم باشه 

که ببینم چی بود و چی فکر می‌کردیم و چی شد 

ولی نکردم 

یار غار قدیمو پیدا کردم 

اینجا دنبالش می‌گشتم تو تلگرام پیداش کردم 

انگار بعد این دوسال یکم بهتر بود 

به قول خودش داشت از لاکش کم‌کم میومد بیرون 

 

 

دیشب drive my car تموم کردم 

مجموعه‌ای از آدم‌های تنها که کنار هم زندگی می‌کردن 

سعی می‌کردن در ناامیدی برای بقا تلاش کنن 

اون مونولوگ سونیا که می‌گفت وقتی اجلمون برسه می‌ریم اون دنیا به خدا می‌گیم که اینجا چقد سختی کشیدیم 

​​​​​​عجیب بود 

 

 

خسته‌ام

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی