حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

سلام بر تخت عزیزم

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

دیروز صبح رفتم بازار

دوتا پالتو و یه کاپشن خریدم 

به زور توی چمدون جا کردمشون 

تو قطار هم خداروشکر هم کوپه‌ایام رو مخ نبودن

تو قطار فیلم دیدم 

King Richard

بسی زیبا بود

خیلی زیبا بود 

و ویل اسمیت درخشان بود 

من قبلاً فک می‌کردم سرنا بزرگس ونوس کوچیکه 

صبح هم رسیدم ساعتای شیش

تخت عزیزم

هیچی مثه تخت عزیزم نمیشه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی