حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

این قسمت: زندگی الکتریکی لوییس وین

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۳۴ ب.ظ

بعله 

زندگی الکتریکی لوییس وین رو دیدم با بازی سلطان بندیکت کامبربچ

فیلم عجیبی بود 

نمی‌دونم شاید چون من تا حالا یه فیلم سورئال ندیده بودم

به هرحال برام جالب بود 

در نهایت ناباوری نصفه اول فیلم داشتم به خودم می‌گفتم که خب خاک تو سرت 

که حتی یه همچین آدمی هم می‌تونه عاشق شه ولی تو نه 

خاک تو سرت =))

خیلی سخت بود برام 

اینکه یه نفر که شباهتی با روزمره دنیا نداره مجبوره خودشو توش بگونجونه که طرد نشه و بتونه زندگی کنه 

دردناکه

شخصیت خواهر بزرگه هم خیلی سخت بود 

اینکه کل زندگی تو بذاری برای جمع کردن خواهرها و برادرت و ...

یه قاب خیلیییی قشنگ هم داشت 

 

 

درکل مثه نود و نه درصد بقیه مواقع فیلم خوب-متوسطی بود

در واقع برای من جدید بود 

و می‌دوستاشتمش

و یه چیزی که خود شخصیت لوییس وین 

باید جالب می‌بوده باشه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی