حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

جواب اون ایمیل کوفتی

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۹ ب.ظ

اه

جواب اون ایمیل کوفتی که دیشب زدم اومد 

و توف 

گفت نمی تونم حذف کنم 

خب یعنی چی 

الان که همه تو خونه هاشونن 

به چه حساب تربیت بدنی درس عملی محسوب میشه وقتی هیچ عملی از سمت اونا نیست

اه 

یه درس اومدیم حذف کنیما 

لعنت 

خب من الان چی کار کنم ها 

همین مونده تربیت بدنی بشم ده دوازده 

اه 

اه 

اه 

اه

تنها کارتون رفتن رو اعصابه 

اعصابم مثه سگ خورده 

اه 

حوصله درس خوندنمم گرفت

توف

اه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی