حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

باز آمد بوی ماه مدرسه 😑

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ

باز روز جشن شکوفه ها شد

باز این مدرسه نزدیک خونمون با این آهنگ ما رو سوراخ کرد🤦

از هفت صبح 

اولین بار که اومدیم خونمون این مدرسهه رو دیدم گفتم این چه اسمیه گذاشتن روش آخه 

مدرسه «خمره»

نگو حمزه بوده با خط تحریری نوشته بودن اسمشو نقطه‌ش رفته بوده اونور 

امسال دوتا دخترعموهام کلاس اولین

یکی‌شون بهش گفتیم خوشحالی مدرسه ها می‌خواد باز بشه بری مدرسه 

گفت نه همینجوری آنلاین بهتره. حضوری حوصله ندارم 

و اینجا بود که من آینده درخشان این دختر رو در چشمانش دیدم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی