حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

همچنان تولدم مبارک

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱ ب.ظ

امروز آن چنان سگی بودم که حد نداشت

الانم هستم

و کل روز داشتم به احمدی و دار و دسته‌ش و آموزش چلاغمون فحش می‌دادم

متاسفانه فردا هم روند همینه

چه تولد زیبایی

بالاخره مبینا دقایقی پیش یادش اومد و رفت از تو لیست تولدا دید که تولد منه و تبریک گفت و بقیه هم بعدش تبریک گفتن

جایزه بهترین تبریک تولد امسال هم می‌رسه به همراه اول که دو گیگ اینترنت هم داد بهم 

دستش درد نکنه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی