حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

نقاشیم هانجی‌سان

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰ ب.ظ

خب بعد از کلی تنبلی تمومش کردم 

سین گفته بود هانجی رو بکشم

هنوز به خاطر اینکه شخصیت های کارتونی سایه هاشون تیکه‌ایه یه جوریم ولی خب وقتی تکمیل میشه راضی‌ام

از اروین خیلی بهتر درومد

 

خدا بیامرزتت هق

سگ تو روحت ارن

خدا بگم چیکارت کنه ایسایاما با اون پایان مزخرفت 

همون شبی که قسمت آخرش لو رفت یه بنده خدایی یه رای گیری گذاشته بود که خب حالا بیاین بگین پایان کدوم مزخرف‌تر بود بین گات و اتک. همین ایسایاما موقعی که گات تموم شده بود تو وبلاگشون فرموده بودن که نظرتون راجع ‌به پایان گات چی بود. انقدررررر دوست داشتم برم بهش بگم حالا نظر شما راجع به این پایان کوفتی چیه. اه اه اه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی