حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

Goodbye 1402

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

خب 

الان مثلا باید فکر کنم که سال گذشته چجوری بود 

قطعا نمی‌رم ببینم طی این یه سال چیا نوشتم 

چون احتمالا نصفشو پاک کنم 

فکر می‌کنم هرچی که یادم اومد مهم بوده 

هر چی هم یادم نیاد لابد انقد مهم نبوده که الان دیگه یادم نیس

خب 

 

چیزای خوبی که یادم موندن 

وقتی با بچه‌های خوابگاه و ع رفتیم بام توچال و ماشین تصادفی سوار شدیم و کلی بازی کردیم و راه رفتیم و ساعت سه برگشتیم خوابگاه 

وقتی با بچه‌های خوابگاه و م و ن و ع رفتیم اتاق فرار البته عن بازیای ع و م فاکتور بگیریم 

وقتایی که کلی آهنگ و فیلم و سریال و کلیپهای قشنگ دیدم و شنیدم 

وقتی با بچه‌های خوابگاه و ماشین غ رفتیم جلاتوهوس و دونرگاردن 

وقتی تنهایی رفتم از اول میرزا شیرازی تا خوابگاه پیاده اومدم و برای اولین‌بار تو بتهوون تونستم یه عکس از خودم بگیرم که دوسش دارم و هی نگاهش می‌کنم :))

آبعلی رفتن و برف بازی 

روزی که با بچه‌های دانشکده رفتیم پینت‌بال 

بار اولی که رفتیم بلال خوردیم 

 

چیزای بدی که یادم موندن 

کمک نکردنای ه برای پروژه و جدا کردن پروژه‌هامون 

وقتی اون استاد قبلیه گفت باید بیای تهران 

وقتی رفتم تهران و از در و دیوار برام بدشانسی می‌ریخت و نصفه روزه برگشتم 

وقتایی که تو خوابگاه به دلایل مختلف از همه عنم می‌گرفت 

وقتی نرسیدم به عکس فارغ‌التحصیلی دانشکده‌مون 

همین چند هفته پیشا که قلبم سوراخ شد 

 

اتفاقای مهمی که افتاد 

پروپوزالم بالاخره تصویب شد 

همین سر کاری که دارم میرم 

تی‌ای شدنام 

 

هدفام برای سال گذشته رو یادم نمیاد و حوصله هم ندارم برم ببینم چی بوده ولی احتمالا این بوده که پروژه‌ام و جمع کنم و زبان بخونم که هیچکدومو انجام ندادم 

واقعا فوق‌العاده‌ام 

خودم می‌دونم 

 

سال بعد؟

خیلی خیلی سخته برام 

مجبورم پروژه‌امو تموم کنم وگرنه اخراجم می‌کنن فک کنم 

نه البته فک پول می‌گیرن 

حالا 

دیگه واقعا مجبورم زبان بخونم 

مسیر طاقت‌فرسای اپلای و در پیش دارم 

از همین الان بوی کلی مخالفت و بحث و می‌تونم حس کنم 

خلاصه که می‌دونم سال خیلی خیلی خیلی سختی خواهد بود برام 

 

 

همینا دیگه 

ببینیم چی میشه 

امیدوارم اونقدرام سخت نباشه سال بعد 

خوب باشه برای همه 

همه جوره 

مالی، سلامتی، امیدواری، حالی، همه چی دیگه 

سال تحویل هم بد موقع‌اس 

خوابم احتمالا 

دوست داشتم این مدلی باشیم که لحظه سال تحویل همه جمع می‌شن خونه یه بزرگتری و اونجان 

ولی خب ما اون مدلی نیستیم دیگه 

به هرحال 

نوروز همه مبارک باشه 

به شادی و خوشی باشه 

همین

 

 

عنوان هم که طبق معمول به یاد قدیما از روی کانتست‌های آخر سالی کدفورسز 

چقدر پیر شدما 

هفت سال گذشته 

​​​​​

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی