حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

ببینید کی بالاخره پروپوزالش تصویب شده

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۰۵:۳۱ ب.ظ

وای اره 😭😭😭😭😭😭

بالاخره 😭😭😭😭😭😭

این کوفتی سگ مصب با هشت ما تاخیر تصویب شد 😭😭

خداروشکر داورم همون شد میگن سختگیره بازم 

ولی مهم نیست حداقل بهم پنج نمیده 

یا نمیاد وسط دفاع بگه تو که اینو پاس نکردی پس هیچی حالیت نیست 

هعی 

خدایا شکرت 

الان باید می‌رفتم بیرون خوشحالی می‌کردم 

برای خودم می‌گشتم 

منتها روز اول پریودیمه 

تو تختم ولو شدم و در نمیام 

عیب نداره 

بعدا حالا جبران می‌کنم شادی‌شو  

ولی اره دیگه 

خدایا خودت یکم هل بده بقیه‌اشم بره جلو 

دمت گرم 

 

خب اینم تعریف کنم دیروز رفتم بازار گل محلاتی

خیلی خوشگل بود 

دلم می‌خواست همونجا بمیرم برام از اون تاج گلا بزنن 

همینا دیگه 

شولولولولولو 

​​​​​​سلام که نکردم 

ولی خدافظ 

​​​​​​

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی