حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

ریدم :(

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

پورپوزالم رفته رسیده دست داور که ببینه قبولش می‌کنه یا نه 

اگه همین قبول کنه خیلی خوبه ولی بقیه‌ گزینه‌ها اصلا خوب نیستن 

بهتر هم هست نهایتا تا هفته بعد تصویب بشه 

یه تولباکس هم پیدا کردم که خیلی خوبه و محیط گرافیکی هم داره و احتمالا بتونم با همون کارامو انجام بدم و خیلی هم یوزرفرندلیه 

اما ریدن من کجاس 

اونجا که این دیتاستی که قراره ازش استفاده کنم از قضا به طور کامل هم توی پورپوزالم توضیح دادمش ناقصه 

یعنی خود اونجایی که در دسترس قرارش داده نوشته یه اسکریپت هم همراهش هست که توی اون توضیحاتش هست 

ولی اون اسکریپته نیست تو فایل 

و دو نفر هم اومدن کامنت گذاشتن که اسکریپته کجاس 

و من ندیدم 

البته جدیدا کامنت گذاشتن یکیشون نوامبر یکی هم همین پریروزا 

چهارشنبه هم با استادم جلسه دارم که از اون جایی که اون یکی استاده تاکید کرده که وقت خیلی کمه اینم هل کرده 

و قصد دارم بهش بگم 

امیدوارم تیکه تیکه‌ام نکنه 

البته خیلی مهربونه ولی فک کنم دیگه تو این شرایط واقعا اساسی دعوام کنه 

فعلا برنامه اینه که ایمیل بزنم به صاحب این دیتاسته 

البته اول به استادم می‌گم و بعدش 

امیدوارم واقعا جواب بده چون اگه جواب نده نمی‌دونم باید چه غلطی بکنم 

وای واقعا ریدم 

و همه‌اش هم تقصیر خودمه و این خیلی بدهههههههه 

واقعا نمی‌دونم اگه جواب نده چیکار کنم 

دیتاست مشابه هیچی نیست 

و من حتی تو عنوانم هم دارم تسک دیتاست و میگم 

و این بده 

خیلی خیلی بده 

یه راه دیگه هم هست 

اینکه تا چهارشنبه هم پورپوزالم تصویب نشه و استادم بگه خب کلا دیتاست و عوض می‌کنیم 

که این یکی دیگه واقعا بعیده 

ولی به نظرم همچین بد هم نیست 

از اون دیتاست گنده قدیمیه استفاده کنیم 

هم سابجکتاش بیشتره هم کانالاش 

ولی به فرض محال حتی اگه بخواد عوض کنه دیتا رو میگه نه روی اون خیلی سایتیشن خورده 

هوف 

امیدوارم اوکی بشه 

تازه داشتم با اون تولباکسه حال می‌کردم می‌گفتم کارم راحت شده‌ ها 

اه 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی