حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تی‌ای شدمممممممم

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۲۱ ب.ظ

حالا واااای واای وای وای وای وای

 

خب رفتم 

و دو نفرشون که اومده بودن خیلی خفن بودن 

بعد استاد هم نمی‌یومد 

این دوتا هم هی حرفایی قلمبه سلمبه خفن می‌زدن 😭😭😭

بعد دیگه اومد 

رفتیم نشستیم 

و اصلاااااا هییییییچ سوالی نپرسید 

و گوگولیه مننننننه 

و کلا پیش‌فرض این بود که ما توی تیم هستیم 

و کلا این ترم تعداد تیم و بردن بالا 

۷-۸ نفریم 

و خب اون دوتای دیگه هم ظاهراً خیلی چیزی بارشون نبود 

بعد حرف زدیم و 

دیگه دیش داراداران اخ جون (اون پیتزا فروشای توی رئیس مزرعه)

وای وای واااااای 

خوبه که زیادیم 

تعداد دانشجوها هم ۲۰ تا بیشتر نیست 

خلاصه که عرررررررررر 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۰

نظرات  (۱)

ببخشید من قبلا دیدم ولی یادم رفت تبریک بگم. چون خیلی میخواستینش، خیلی مبارک باشه:) 
ایشالا موفق باشین

پاسخ:
خیلیییی مرسیییییی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی