حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

برای فردا استرس داااررررررممممم

سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶ ب.ظ

خب فردا قراره برم پیش اون استاد که می‌خوام تی‌ایش بشم 

قبل اینکه بهش ایمیل بزنم با تی‌ای ترم قبلش حرف زدم 

و اون اون موقع که هنوز این ترم شروع نشده بود یعنی هفته اول بهمن مثلا گفتش که ایمیل بزن خودش جواب میده بهت که با هم صحبت کنین بعد یه سری سوالا ازت می‌پرسه و خودش انتخاب می‌کنه 

واینکه گفتش همیشه گروه تی‌ایش سه نفره بوده و ترم قبل زیاد شدن که شده بودن چهار نفر 

بعد الان دو سه هفته از شروع ترم گذشته 

و این ایمیلی که زده 

اولش یه هدتی‌ای بود و سه نفر سی‌سی 

ولی موقع هماهنگ کردن تایم جلسه چهار نفر بودیم تو سی‌سیا 

که این یعنی می‌شیم ۵ نفر 

و تا حالا با ما حرف نزده 

یعنی حداقل با من که حرف نزده 

نکنه فردا برم و سوال بپرسه ازم 

و ردم کنه 😭😭😭😭

نکنه فقط یه نفر و رد کنه 

و اون نفر من باشم 😭😭😭

اون پسر که جدید اضافه شده به سی‌سیا خیلی بلده 

ولی اون دوتای دیگه رو نمی‌دونم 

فقط می‌دونم ۹۹این 

و من هم هیچی بلد نیستم 😭😭😭

یعنی به جز همین که تمریناشو خودم زدم هیچ سابقه کاری برای پایتون ندارم 

و هیچی بلد نیستم 

و حتی اگه از همون درسای خودمون هم ازم بپرسه الان حفظ نیستم چیزی 

😭😭😭😭😭

خدایا 

تو رو خدا برام دعا کنین 

آخه از تو ایمیلش هم هیچی نمیشه فهمید که می‌خواد سوال کنه یا نه 

گفته که جلسه‌ای با حضور من و علاقه‌مندان تدریسیاری من جمله دوستان سی‌سی داشته باشیم و تقسیم وظیفه کنیم 

این یعنی چی خب 

یعنی به جز سی‌سیا کس دیگه‌ای هم هست؟؟؟؟

یعنی ما فقط میایم که تقسیم وظیفه کنیم؟؟؟؟

سوال نمی پرسی ؟؟؟؟

😭😭😭😭😭😭

استرس دارممممممممممممم 😭😭😭😭

 

 

 

پ‌ن:  هد تی‌ایه ایمیل زد که استاد حالش خوب نیس جلسه کنکله 

در نتیجه همین پست و شب تاریخ جلسه بعد دوباره همین وضعه 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۹

نظرات  (۲)

یجور از گذشت زمان تعجب میکنم که اصلا خندم میگیره! -وقتی به تایم دانشگاه خودم فکر میکنم و انگار صد سال پیشه ولی خب مثلا همین 5-6 سال پیش بوده اما در عین حال واقعا برام خیلی گذشته-

من خب سمت تی ای نرفتم هیچ وقت. ولی یسری کارای داوطلبانه و جدی دیگه انجام دادم تو دانشگاه، از برگذاری دوره فلان چیز گرفته تا کارای دانشجویی گرافیکی برا کلی تیم مختلف. میخوام بگم اصلا استرس نداره که! به خودتون هم استرس وارد نکنین واقعا. نهایتا بعد یه مدت کوتاهی خیلی برات عادی میشه و اصلا حتی به چشمت هم نمیاد که یه کار با یه حجم نسبتا زیادی از مسئولیت رو داری انجام میدی. و درستش هم همینه. و اگر هم نشد، بازم سعی کنین اینطوری ببینین که یه چیزی بود که حالا خیلی هم مهم نبود و حالا نشد دیگه... کلا میگم ینی بیخیال...

پاسخ:
دیگه تجربه جدیده خب استرس داره 😬
برام مهم هم هست آخه 
ولی حالا بیشتر سعی می‌کنم بی‌خیال باشم 
مرسی :)
۱۰ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۴۴ پرنده مهاجر

نیازی به تسلط بودن روی مباحث نیست 

چون هد تی ای احتمالا برای رفع اشکال سر کلاس حاضر میشه و شما صرفا تکلیف و کوییزها رو تصحیح می‌کنین که اونم استاد یا هد تی ای پاسخ درست رو بهتون میده

پاسخ:
آخه هنوز قطعی نشده که هستم جزو تی‌ایا یا نه 
اون تسلط به مباحث و برای این گفتم که استاد شاید قبل از جلسه ازمون سوال و اینا بپرسه و قبولم نکنه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی