حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

من ریدم به این آپدیت جدید تلگرام

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ب.ظ

لعنت بهت که زدی همه فایل‌ها و کش قدیمی‌مو پاک کردی  

توف بهت 

اون همه خاطره‌هام لعنتی 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۲

نظرات  (۲)

۱۲ دی ۰۱ ، ۲۳:۰۰ || سینوس ||

خوبه کههه... چجوری میشه ینی؟ راهی برای برگشت نداره؟ خطری شد...

پاسخ:
همه فایلام که تو تلگرام بوده از گذشته پاک شده و برنمی‌گرده 😭😭😭
و اصلا هم خوب نییییییس

خب چرا اینجوری شد؟

تیکی باید میزدی که نزده بودی؟ نفهمیدی چرا اینجوری شد؟

پاسخ:
نه مثه همیشه فقط اپدیتش کردم با گوگل پلی 
نمی‌دونم چرا اینجوری شد 
ولی کلا این اپدیتش خیلی باگ داره :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی