حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تموم شد تموم شد

شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵ ب.ظ

گزارشم تموم شد 

​​​​​​💃💃💃💃💃💃💃

البته ساعت هفت و نیم تموم شده بود 

به همین مناسبت هم خودمو تحویل گرفتم 

چیپس و پفک خریدم برای خودم =))))

بالاخره تونستم برم حموم با یه خیال نسبتا راحت‌

 الانم باید اثاث جمع کنم دیگه 

فردا هم بریم خرید 

هنوز معلوم نیس سه‌شنبه راه میوفتیم یا دوشنبه 

 

خدایا 

بقیه‌شم خوب بگذره تموم شه دیگه 

چه واحدای ترم دیگه ام 

چه امتحان شفاهیه

چه رفت و آمدمون 

چه قضیه خونه 

چه کلا همه چی 

مرسی 

:)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی