حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

وااااای چقد یه آدم می‌تونه بیکار باشه

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ

چقدرررررر یه آدم می‌تونه بیکار و بی‌شعور باشه 

هرچقدر می‌تونه باشه قطعااااا فلاح می‌تونه ده برابر اون باشه 

وای چرا تو باید بعد این همه مدت زنگ بزنی به من 

وای بیکار 

حالا خوبه من جوابتو نمی‌دم از صد جا هم بلاکت کردم 

و آخه چقد یه آدم می‌تونه بی‌شعور و اسکول و بیکار باشه آخه 

جررررررررررر

وای فقط می‌تونم بهش بخندم 

اسکولللللل 

هنوزم که شفا پیدا نکرده بدبخت 

​​​​​​

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی