حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

نیمه‌شب در پاریس

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۳۳ ق.ظ

خیلی خیلی قشنگ بود 

یادم نمیاد دلم خواسته باشه تو گذشته زندگی می‌کردم 

احیانا هم اگه دوست داشتم برم به گذشته صرفا دوست داشتم که از یه سری چیزا سر در بیارم و یه سری حقایقو بفهمم 

ولی دوست دارم برم آینده 

ببینم تهش چی میشه 

اصن چیزی میشه

احتمالا اونا می‌نالن که قدیما بهتر بوده 

زندگی توی بازه 1283-1373 به عنوان یه آدم 90 ساله مثلا خیلی باید عجیب می‌بوده 

یه نفر که هم جنگ جهانی اول و دیده هم رفتن قاجار و اومدن پهلوی هم جنگ جهانی دوم هم انقلاب هم جنگ ایران و عراق 

خیلی عجیب بوده 

یه چیزی مثه بیژن در چشم باد 

کلا برگشتن به گذشته اونم چند صده 

حداقل تو ایران فک نکنم دوست داشته باشم تجربه‌ش کنم 

شاید مثلا روسیه زمان خاندان رومانوف هم دوره چایکوفسکی

از این خانواده پولدارا البته که از غم دنیا بی‌خبر بودن همش مشغول مهمونی و وای لباس چی بپوشیم و خیاط اومده و اینا =))

الان که بهم خوش نمی‌گذره 

حداقل تو گذشته بگذره که اعع

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی