حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

روزای شلوووغ

دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۱۷ ب.ظ

دیروز اومدم پست روز تولدم و بذارم که انقدرررررر خسته بودم نشد

کل کارایی که تو کل تابستون نکرده بودیم و یه روزه (دیروز) کردیم 

صبح و عصر بازار بودیم 

خودمو با خرید خفههههه کردم *.*

خونه رو فروختیم 

وسایلامو جمع کردم 

داشتم لپ‌تاپم می‌خریدم که دیگه این یه مورد نشد 

امروز هم راه افتادیم 

الانم طبسیم 

می‌خواستیم امروز برسیم یزد ولی خب خیلی خسته شدیم 

دیدیم یه روز هم وقت اضافه داریم گفتیم یکم استراحت کنیم 

تو ماشین به هیییچ وجه جا نداریم 

جلو پام کلا پره 

به زور می‌تونم چهارزانو بشینم 

حتی رو صندلی هم پتوها رو گذاشتیم 

دیگه پاهام داشت می‌شکست تو ماشین 

ولی راضیم 

بدم نمیاد سرم شلوغ باشه 

فقط استرس نداشته باشم همه چی خوبه 

 

همینا دیگه :)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی