حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

وای وای وای برگ ریزان شبانه

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ق.ظ

وای وای وااااااااااااای

داشتم برای بار ان‌ام اجرای یولیا رو می‌دیدم 

یکی از کامنتا نوشته بود که بچه‌دار شده

و سرچ کردم دیدم 

نه تنها ازدواج کرده 

بلکه الان یه دختر ۱٫۵ ساله هم داره 

وااااااااااااااای 

باورم نمیشههههههههه 

اون یولیا ۱۵ ساله 

الان یه بچه ۱٫۵ ساله داره

و خودش شده ۲۳ سالش 

وای باورم نمیشه 

وای باورم نمیشه 

نصفه شبی شوک وارد می‌کنن به آدم 

وای 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی