حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خب داشتم می‌گفتم

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷ ب.ظ

شارژرو دادیم برای تعمیر گفت فردا بیاین 

 

House of Gucci رو تموم کردم 

بد نبود معمولی بود 

از پایانش راضی بودم 

 

یوزورو فردا اجرا داره *.*

 

بیست پنج سالگی فینال فانتزی هفته 

بیست پنججججج سالللللل

چقدررر پیر شدما

هنوزم به نظرم تیفا خیلی زیباست 

بچه بودم همش می‌گفتم کاش کلود برسه به تیفا =))

بعدش دیدم واقعا حیف تیفا که بخواد برسه به کلود 

 

آموزش گلمون اطلاعیه زدن که زبان تخصصی آ رو حذف کردن 

اخه مگه من مسخره شمام که انقد جون بکنم برای برداشتنش 

اونوقت شب برگزاری کلاس بگین حذفه 

همه هم برین با ع بردارین ⁦:-\⁩

اون اندیشه کوفتی رو هم نمی‌دونم چیکارش کنم 

 

اتک می‌بینم بدون ذره‌ای ذوقی 

یعنی اون ذوق فصل قبل کجا 

این کجا 

ستایش اون روز با کلی ذوق و شوق داشت از اتک می‌گفت 

و من با حالتی پوکر گفتم مانگاشو نخوندی نه؟ ⁦:')

حتی کیانوشم خیلی با ذوق و شوق می‌بینه 

 

هی یه چیزایی رو میگم یادم باشه بنویسمشون 

بعد یادم می‌ره 

بعدش که انتشار و زدم یادم میاد 

ولی دیگه حال ویرایش ندارم 

 

آها آها 

پای بابام درد می‌کنه دوباره

درست نمی‌تونه راه بره 

​​​​​ناراحتم :((

 

خب امیدوارم چیز جدیدی دیگه یادم نیاد

اندازه خط پیش‌فرض اینجا چقد بزرگ شده 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی