حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

صحبتای اضافی

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۱۸ ب.ظ

تا صبح که هر نیم ساعت از خواب بیدار می‌شدم 

تا ساعت یازده که جرات کردم نت گوشی رو وصل کنم 

خبری نبود 

نه جواب ایمیلی 

نه زنگی 

و خب خبرهای گل و بلبل‌تر که ...

ناراحتم کرد 

خیلی 

خیلی خیلی 

نمی‌دونم ته دلش چی می‌گذره 

ولی منو که خیلی ناراحت کرد 

به من ربطی داره؟

نه قطعا 

ولی می‌خوام بگم تو خودتم یه همچین روزایی رو تجربه کردی 

اونم باهات اینجوری کرد؟

نمی‌دونم خواست خودت بوده یا نه 

اگه بوده که ...

​​​​​ولی اگه نبوده

تو اینجور مواقع من فقط می‌گم هیهات منا الذلة

خدا نیاره اون روزی رو که به خاطر هرچی من جمله پول بخوام روی اعتقاداتم پا بذارم

بخوام کاری رو بکنم که بهش اعتقاد ندارم 

ناراحتم 

برای خودم ناراحتم 

نمی‌دونم باید برای تو هم ناراحت باشم یا نه

به یاد آر 

گذشته 

روزای سخت و بد و خوب و گریه‌ها و لبخندا

 

من اشتباه می‌کردم؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی