حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چقد استرس داری تو آروم باش

جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۰۷ ب.ظ

یه زمانی چقد این آهنگ مد بود 

چقد استرس داری تو آروم باش

بیخیال دنیا و قانوناش (یه چیزی تو همین مایه ها بود)

به هر حال 

کاش همینقدر راحت می‌شد آروم بود 

یه استرس بنیادی داره توم جوونه می‌زنه

که اصلا خوب نیس

نمی‌دونم شایدم قلبم ضعیف شده 

به هرحال این روزا 

فقط کافیه ذهنم بره سمت یه چیزی (مخصوصا اگه اون چیز درس باشه)

تپش قلب می‌گیرم 

مرز های استرسو هر روز دارم درمی‌نوردم 

واقعا توف تو این کرونا 

چه کرد با منی که حتی روز کنکور هم ککم نمی‌گزید الان برای یه تمرینی که هنوز دو روز زمان داره و امتحانی که یه هفته دیگه‌س اینجوری تپش قلب می‌گیرم و ...

کاش میشد آروم باشم 

بیخیال دنیا و قانوناش باشم 

کاش قبل از اینکه برسم به حد اوردوز استرس بتونم خودمو کنترل کنم 

من میگم به یه استراحت مطلق نسبتا طولانی نیاز دارم 

ولی بهم می‌خندن 

 

قلب قشنگم 

آروم باش لطفاً 

خواهش می‌کنم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی