حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

بالاخره پیکی رو هم تموم کردم :)

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۷ ب.ظ

خب بالاخره پیکی رو هم تموم کردم 

خیلی سرعتم بالا بود متاسفانه 

ده روزه سی قسمتشو (کل پنج فصلشو) دیدم 

ناراحت شدم با دیدنش

یعنی بعد از فصل اولش 

مصداق بارز کش آوردن داستان

خیلی ناراحت میشم می‌بینم یه سریال، خیلی خوب شروع می‌کنه ولی از یه جایی به بعد فقط کش میارنش به اعتبار سابقه خوبش

نمونه داخلیش مثلا شهرزاد 

فصل اولش واقعااااا خوب بود 

ولی از فصل دو انقد وزن عشقولانشو زیاد کردن که گند زدن 

اصن واقعا ناراحت می‌شدم می‌دیدم کیلین مورفی با اون همه عظمتش، چی بود چی شد 

مثه سوارد آرت آنلاین که مصداق بارززززز گند زدن به یه ایده خوب با عشقولانه کردن ماجرا بود 

خب حالا یکم تعریف کنم ازش 

موسیقیش فوق‌العاده بود 

واقعا فوق‌العاده بود 

قاب بندیااااااااش 

انقدرررررررر خوب بود که تعداد خوبی اسکرین تونستم بگیرم

و اما بازی ها

الله اکبر به جناب کیلین مورفی 

خدا زن و بچه‌هاشو براش نگه داره 

خدا بیامرزه هلن مک‌کوروری رو 

برای فصلای بعدیش معلوم نیس کیو بیارن جاش

کاش کمتر سیگار می‌کشیدن هق

صورت کیلین مورفی واقعا عجیبه 

استخوونای گونش خیلی بزرگه، لباش هم بزرگه، فاصله چشم و ابروشم کمه و در کمال تعجب وقتی می‌خنده قیافش از این رو به اون رو میشه، واقعا عجیبه  

 

ولی خب یه بار دیگه باید بگم کاش اول آخر یه داستانو بنویسن بعد گسترشش بدن که یهو تهش گند نخوره بهش 

 

پ‌ن۱ : بعدش قراره سان آف آنارشی (پسران آشوب) ببینم 

پ‌ن۲ بی‌ربط : به طرز عجیبی الان از تو وب یکی فهمیدم که شکسته گلپا، یه تیکه از ای ساربان نامجوعه که خب من همون نسخه قدیمی گلپا رو ترجیح میدم

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی