حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

همینجوری نوشت

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۲ ب.ظ

امروز رفتم حرم

خلیییییی شلوغ بود 

حتی تو صحن هم جا برای نشستن نبود

حتی تو افتاب

البته موقع اذون بود 

منم اومدم بیرون رو زمین نشستم 

و انقدر لباس پوشیده بودم که اب پز شدم

 

اینایی که تو اتوبوس می بینن جای خالی هست ولی بازم میان میشینن کنارت و دوست دارم کتک بزنم

 

دارم پیکی رو تموم می کنم 

سرعتم در فیلم دیدن فوق العادس واقعا

خیلی خودمو نگه داشتم تا الان چیزی راجعبش ننوشتم

 

سعی کردم کمتر بنویسم اینجا

حس کردم دارم وابسته اینجا و نوشتن میشم

البته که اینکه این چند روز هیچ گونه اتفاق قابل نوشتن هم نداشتم بی تاثیر نبوده

 

امروز روز جهانی باله بود/هست

انقدر ظهر خسته بودم که حتی حوصله دیدن لایو رویال اوپرا هوس هم نداشتم

خوابیدم به جاش

به همین مناسبت یه بار دیگه دیدن زنده اجرا دن کیشوت را از نزدیک برای خودم و دیگر ارزومندان، ارزومندم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی