حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

مردم غیور ایران

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ

عجیب دلم می‌خواد تعدادی از این مردم غیور و کتک بزنم 

هی می‌بینم یه عده ارد ناشتا می‌فرمایند که واااای چقدر که مردم ترسوعن چرا هیچکی اعتراض نمی‌کنه چرا مردم این‌قدر بی‌بخار شدن و فلان و فلان و فلان

بعد طرف کل فعالیت سیاسی مدنی‌ش همین زر زرای بوده که کرده 

نمیری شجاع 

هلاک نشی قربان

طرف تا حالا از یک کیلومتری یه تظاهراتم رد نشده بعد از زیر پتوش تشویق می‌کنه به تظاهرات 

د آخه تو که همون حرفی هم که می‌زنی بعدش میای می‌پرسی که الان بد نمیشه برام 

تو که چهارتا گارد ویژه از بغلت رد میشه زرد می‌کنی

حداقل اون دهن گشادتو ببند اینقدرم رو اعصاب بقیه نرو اه

 

یادش بخیر میم می‌گفت با خودم می‌گفتم بیام تهران هر اعتراضی که بشه یه عده رو راه میندازم به جا یار دبستانی، خلق چارتار و می‌خونم (انصافا هم ایده نابیه ها یعنی هم آهنگ مناسبه هم نوآوریه نسبت به یار دبستانی) ولی الان نشستم اینجا و پامو از در نمی‌تونم بذارم بیرون

 

بعد همچنان یه عده از بیرون گود می‌فرمایند آفرین آفرین لنگش کن 

خیلی زشته ها 

 

دفعه بعدم اول یه اشک آور بخور بعد بیا زر زر کن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی