حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

چون فردا کنکوره

سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ب.ظ

فردا کنکوره

یادش بخیر برخلاف الان که انقدر برای امتحانام استرس دارم اون موقع اصلا استرس نداشتم

برخلاف اینکه میگن روزای آخر استراحت کنین من تا شب آخر داشتم خلاصه هامو میخوندم 

انگیزه‌م برای درس خوندن این بود که اینا رو تموم کنم برم انواع قتل و انواع دیه رو بخونم 🤦😂

حوزه ما سالن مطالعه پسرا بود و اولین چیزی که باهاش مواجه شدم چی بود؟

یه نقاشی نامنااااسب روی میزی که من باید روش میشستم 😑

در همین راستا اول از همه ظرف خوراکی مو در آوردم گذاشتم روش که نبینمش 🤦🤦🤦 خدایی این چه کاریه گند میزنین به اماکن عمومی اه 

برخلاف بقیه من تنها کسی بودم که مشاور نداشتم و یه دفعه هم که رفتیم جای یه یارویی که مثلا مشاور بود وی فرمود چقد در روز در میخونی کنم گفتم تقریبا ۳,۴ ساعت که فرمودند کسی با ۳,۴ ساعت درس خوندن در روز شریف قبول نمیشه ها 😐😑

جا داشت بعد نتایج کنکور برم کارنامه‌مو بخوابونم تو دهنش تا درس عبرتی بشه براش هر چرتی نپرونه

سال کنکور یکی از بهترین خاطراتی که داشت مال بیرون کردن معلم گند فیزیک مون از کلاس بود 💪💪💪

مال ماهای آخر بود که کلاس نداشتیم ولی من می‌رفتم صبحا مدرسه میذاشتم فیلم دانلود بشه با اینترنت مدرسه تا اون موقع درس می‌خوندم بعد رفع خستگی میشستم اونا رو می‌دیدم🤦😂

برخلاف سال پایینیا خوبی بچه های ما این بود که هیچ وقت آهنگ تو کلاسمون قطع نمیشد دلیل موفقیت ماهم همین بود به نظرم😁

خلاصه که برخلاف خیلی از بچه هامون هم بهم خوش گذشت و نتیجه‌م بهتر از اونا شد

 نتیجه اخلاقی هم این میشه که هرچی شل کنین همه چی روال‌تر میشه 😁

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی