حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

🎂🎂🎂 امروز تولد لیسا عه 🎂🎂🎂

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بعله اینجانب که هیچ وقت تولد هیچکی یادم نمیومونه مگر اینکه تو تقویم علامت زده باشم دیشب فهمیدم که

امروز تولد یکی از صدا خفن ترین زن های عالمه 🎂🎂🎂

حالا لی لی لی 💃💃💃

عرررررررر مرسی که با صدا خفنت دنیا رو قشنگ تر می‌کنی 🤧

از همین تریبون درخواست دارم که بیشتر تو آهنگات جیغ بکشی 

اخه چطور ممکنه وقتی یه آدم جیغ بکشه صداش خفن تر بشه 😍

 

 

پ‌ن : کوییز الکم گند زدم باشد که خدا هفته دیگر را بخیر کند :)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی