حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

آدمای جدید زندگی من

سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴ ق.ظ

وقتی گفتم که نه حوصله دارم نه وقتشو نه علاقه‌شو 

بعد طبق اورثینکی که دارم گفتم نکنه یه وقت بپرسه «علاقه به من؟»

و خب جواب این بود که بهش بگم نه کلا منظورم «علاقه به حضور آدمای جدید تو زندگیمه»

 

دوست دارم یکی باشه که صمیمی باشیم 

خیلی صمیمی 

اینجوری که همه روزانه‌هامو براش تعریف کنم 

و همه روزانه‌هاشو برام تعریف کنه 

بدون اینکه بخوام وقتی باهاش حرف می‌زنم فکر خیال اضافی بکنم که اینو بگم اونو نگم اگه اینو بگم چی میشه یه وقت فکر بد نکنه و اینا 

چجوری آدما از این دوستا پیدا می‌کنن؟

قبل شروع تابستون گفته بودم که تلاشمو می‌کنم که اینجا با چند نفر آشنا بشم 

فالو باکسمو بذارم 

برم چند نفر و فالو کنم 

کامنت بذارم با اکانت خودم 

ولی دلم راضی نشد 

به اینکه برای یکی انقدر بدون سانسور باشم 

به اینکه یه عده باشن که خود واقعی‌مو بشناسن 

دوست دارما 

ولی همزمان هیچ جوره نمی‌تونم حتی یه نفر و از حصارای دور و برم رد کنم بیاد سمت خودم

یه حریم خیلی خیلی بزرگی دورمه که یه حصار خیلی خیلی بلند دورشو گرفته 

دوست دارم حداقل یه نفر بتونه ازش رد بشه‌ها 

ولی یه جوریه انگار کل وجودم در برابرش مقاومت می‌کنه 

داشتم فکر می‌کردم تو همه ‌ی چالشای مکانای جدیدی که توش بودم و باید دوست جدید پیدا می‌کردم واقعا خوب بودم 

چه موقعی که کلاس پنجم اومدیم مشهد و مدرسه‌م عوض شد 

چه موقع راهنمایی و دبیرستان 

حتی تو دانشکده و خوابگاه 

و این تابستونم تو دوتا بیمارستانی که کار می‌کردم 

تو همشون واقعا خوب بودم 

یعنی سطح قابل قبولی از روابط و داشتم با آدما و نسبتا هم صمیمی و خوب بودیم 

خیلی زودتر از بقیه با بقیه ارتباط برقرار می‌کردم 

ولی همشون مثه یه دریای کم عمقن 

تعداد زیادی از روابط سطحی که تقریبا تاریخ مصرف کوتاهی دارن و بعد یه مدت دیگه به هیچ دردی نمی‌خورن 

چجوریه که تو فیلما همیشه ملت یه دوست صمیمی و خوب دارن؟

چرا زندگی من مثه هیچکدوم از فیلمایی که تا حالا دیدم نیس؟

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۵

نظرات  (۱۸)

۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۲۱ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

مشکل همینجاست.. زندگی فیلم نیست..

پاسخ:
متاسفانه :(
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۲۹ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

به هرحال باید سعی کنی بهترین دوست صمیمی خودت، خودت باشی چون بهترین واسه خودت ،خودتی

فالو باکستو بزاراXD لازم نیست خیلی هم بدون سانسور باشی.. فقط خودت باش

پاسخ:
آخه یه وقتایی هست که یکی رو می‌خوای 
انگاری خودت کافی نیستی
راجع‌به فالو باکسم هنوز نمی‌تونم خیلی سختمه 😬

۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۰ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

سبک متن نوشتنت خیلی باحاله و خوبه، احیانا نویسندگی کار میکردی؟XD

پاسخ:
نه بابا اصلااااا 
حتی موقع انشا نوشتن اشکم درمیومد :))
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۲ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

باید صبر کنی.. دوست خوب خودش پیدا میشهXD

واوو میشه بپرسم چندسالته؟*-*

پاسخ:
ان‌شاءالله 
۲۱ سالمه :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۳ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

باید سعی کمی خودت واسه خودت بهترینو کافی باشه‌که نیاز به کس دیگه ای نداشته باشی

پاسخ:
بیا قبول کن که نمیشه 
شاید الان حسش نکنی ولی یه زمانی می‌فهمی :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۴ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اینجا که کسی نمیشناستن یا حضوری نیست.. فالوو باکشتو باز کن کلی ادم مثل تو هست، دوست پیدا میکنی بیا اولیش خودمXD

پاسخ:
چرا راستش یکی پیدا شده بود اینجا که حضوری می‌شناخت منو :))
به خاطر همین نصف مطلبامو آرشیو کردم 
حالا بازم فکرامو بکنم با خودم کنار بیام 
مرسی *.*
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

ولی خیلی خوب متن‌هات رو مینویسی واوو@-@

پاسخ:
بازم مرسی *.*
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۲۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

عه؟ تقریبا هفت سال ازم بزرگتریXD

پاسخ:
آخی کلاس هفتمی؟
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۴ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

حسش میکنم.. ولی چیکار میشه کرد!؟

پاسخ:
نمی‌دونم 
احتمالا فقط صبر :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

حالا یکم فکراتو کنXD

پاسخ:
باشه :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

نااح میرم نهم@-@

پاسخ:
اووو جهشی خوندی؟
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۶ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

به هرحال.. نسلی که تو توش بزرگ شدی بدشانس تر از نسل من نبوده..

پاسخ:
خیلی به نسل نیس کلا 
یعنی نمیشه گفت همه بچه‌های یه نسل بدبخت بودن 
ولی خب هرکی بدشانسی‌های خودشو داره دیگه 
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۳۴ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

شاید با حودت بگی اینم یه بچه سال دیگه که فکر میکنه افسردس و این چیزا.. ولی من واقعا اینجوری نیستم

میخوای دلیل حرفمو بدونی؟

پاسخ:
نه واقعا اینجوری فکر نمی‌کنم 
هر کسی تو هر سنی یه مشکلاتی داره که برای اون سن و شخصیتی که داره می‌تونه موقعیت خیلی سختی باشه براش 
اگه دوست داری تعریف کن :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۴۱ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

ناح، الان ۱۴ سالمه رفتم توی ۱۵..جهشی نخوندم که@-@

پاسخ:
اعع آره 
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۴۲ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اره خب درسته

۱۵ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۴۲ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اوهوم درسته بستگی به خوده شخص داره

بیخیال بخوام دربارشون حرف بزنم یا فکر کنم که حل نمیشن

تو از خودت بگو..

پاسخ:
هرجور راحتی :)
منم همونایی که توی «درباره من» نوشتم دیگه 
یه روز از سر فضولی اومدم اینجا 
موندگار شدم :)
۱۵ شهریور ۰۱ ، ۲۱:۲۸ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

 XDD

عه چند ساله اینجایی؟XD

پاسخ:
خود وبلاگم که همون یه سال و چند ماهه 
ولی اولین بار آبان ۹۷ اومدم فوضولی :))
۱۶ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۴۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

چه جالبXDDDD

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی