حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

فحش فراوان

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱ ب.ظ

چرا نمیمیری من نمی‌دونم
واقعا دلم می‌خواد بمیری
حداقل اگه نمی‌میری کاش دست از سر من برداری
اه

چرا انقدر بی‌شعورین که نمی‌فهمین وقتی شماره یه نفر و دارین دلیل نمیشه که هروقت دوست داشتین تو هرگروهی ادش کنین نفهما

گوه تو همه‌تون

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۹

نظرات  (۱)

😂😂😂

گزینه لفت رو گذاشتن واسه همین موقع ها دیگه . اعصاب خردی هم نداره

پاسخ:
 امان از رودربایستی 🤦

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی