حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

یکم حرف الکی

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ

امروز قیاسی بدون ماسک منو دید

بعد گفت چقد قیافت بدون ماسک تغییر می‌کنه 

بعد من ماسکمو دادم بالا 

بعد گفت نه بدون ماسک بهتری 

نمی‌دونم تعریف بود یا توهین 

ولی مشخصه خیلی ذهن‌مو درگیر کرده نه؟

 

هفته دیگه از اون بیمارستان اشغال راحت میشم 

در کمال وقاحت تو چشمامون میشینه زل می‌زنه و دروغ میگه 

فقط امیدوارم سر برگه‌ها اذیت نکنه 

نکبتا 

اکثر بدبختیای ما زیر سر همین زناس 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی