حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

فرق می‌کنه

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خدایی خیلی فرق می‌کنه رفتار آدما 

یعنی کامل می‌فهمی کی دلسوزه کی نیس

روزای فرد که می‌رم این یکی بیمارستانه کاملا اینجورین که وای اینا اینجا چیکار می‌کنن کاش زودتر برن دیگه اه چقد کارآموز 

کامل مشخصه می‌خوان فقط از سرشون ما رو باز کنن و حمالی‌هاشونو فقط انجام بدیم 

ولی روزای زوج که می‌رم اون یکی بیمارستان 

اصن رفتار آدماش خیلی بهتره 

هم خیلی محترمانه‌تره یعنی اصن مثه اونا نیستن که حمالی و کارای شخصی‌شونو بگم انجام بدیم 

هم خیلی دلسوزانه‌تره یعنی واقعا می‌خوان که یه چیزی یاد بگیری و دست خالی نری 

هم فضاش کلا خیلی صمیمی‌تره و آزادتره و بهتره 

 

و اماااااا 

امروز که این یکی بیمارستان بودم اون مهندسه مال اون یکی بیمارستان اومده بود اینجا و من یه جوری در رفتم که خودمم نفهمیدم چیکار کردم. ولی آخرشم تهش دوبار چش تو چش شدیم ولی سلام نکردم بهش. ترسیدم سلام علیک گرم بکنه جلو بقیه بفهمند اون یکی بیمارستان هم می‌رم 

حالا گفتم اگه بشه فردا اگه اومد اون یکی بیمارستان و تونستم تنها گیرش بیارم خودم بهش بگم و معذرت خواهی کنم امروز سلام نکردم بهش و خودم و زدم به اون راه 

فقط امیدوارم یهو جلو همه نگه اعع تو رو اونجا دیدم که 

امیدوارم لو نرم :,)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی