حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

جهانی کامپیوتر

جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۹ ب.ظ

برگام

من کی انقد پیر شدم که تازه الان از تو کانال کوئرا باید بفهمم که سه شنبه رو اول جهانی بوده و امروز هم روز دومش🤦🤦🤦

البته اینکه دیگه تو شاززز نیستم هم بی‌تأثیر نیس که خب اینم نشون میده که پیر شدم 🤦🤦

در هر صورت رتبه ها رو نگاه کردم از روز اول یه دونه طلا بیشتر در نمیومد ایشالا که امروز جمعش کنن. با اون رکوردی که پارسال زدن امسال اینجوری یه نمور ضایعس😬

هعی جهانی هم جهانیای قدیم 

قبلا اونایی که می‌خوردند به میزبانی اسراییل و اذیت می‌کردن که شما نمی‌تونین برین الان همه نشستن سرجاشون آزمون میدن🙃

ای بابا 

ایشالا که هرچی خیره بشه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی