حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دلشوره

پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵ ق.ظ

فیلترشکنم بالاخره وصل شد 

 

یه حسی بهم میگه غزل هم بازداشت شده 

پیجشو پاک کرده و این خیلی عجیبه 

و خب فکر کنم هنوز حکم قبلیش تموم نشده بود وثیقه‌ش آزاد نشده بود 

نگرانشم و هیچ جایی نیست که بتونم ازش خبردار بشم 

 

کاش حداقل یکی بیاد خبر بده تکلیف رزا چی شده 

آزاد شده یا هنوز بازداشته 

انقدررررر اسم این بشر و هیییییچ جایی نگفتن که یه بلایی سرش بیاد هیچکی خبردار نمیشه 

حتی به انجمن هم که گفتیم گفتن ممنون خبر داریم 

ولی هیچ جایی اسمشو اعلام نکردن 

کاش آزاد شده باشه 

​​​لیست بازداشتیا رو هی نگاه می‌کنم که ببینم آشنا می‌بینم یا نه 

 

تو دلم دارن رخت می‌شورن 

کاش در دانشگاه و باز کنن حداقل 

رختامو برم اونجا بشورم 

 

 

​​​​​​

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی